Bir düş gördüm sanki ?


Rüya görmek benim için önemlidir. Gördüğüm rüyaların yorumlarına bakarak bana gelecekte ne mesaj vereceğini anlamaya çalışmak benim en sevdiğim uğraşlarımdan birisidir. Genelde hatırladığım rüyalar arasında tek net bir şekilde hatırladığım rüya bu fotoğraftaki rüyanın, düşün benzeriydi. Zaten bu fotoğrafı görür görmez telefonumun ekran fotoğrafı yapmamdaki sebep budur. Yengeç olduğumdan mıdır yoksa denizi sevdiğimden midir bilmem ne zaman rüya görsem denize hemen atlıyorum. Bir keresinde derin bir denizin yanında oturmuş buldum kendimi. Deniz o kadar berraktı ki, hemen atladım denize. Suyun içinde dibe doğru yavaş yavaş inerken, rüyada olduğumu hatırldım. Genelde rüya olduğunu hatırladığım rüyalarda kısa süre içinde uyanırdım. Bu sefer böyle olmadı. Denizin dibine doğru çökerken, etrafıma şöyle bir göz gezdirdim. Suyun dibini net olarak görüyordum. Hatta suyun serinliğini bile hissedebiliyordum. Tam olarak denizin dibine inmem biraz zaman aldı. Zaten bu zaman içinde rüyada olduğumu ve neler olabileceği hakkında kendi kendime yorumlarda bulunuyordum. Denizin dibine bağdaş kurup uturdum. Yüzeye baktım, öylece oturdum. Çevreme baktığımda mavilik, berraklık ve kumun beyazlığından başka hiçbir şey yoktu. Bir anda denizin dibinde bağdaş kurup beklediğim bir zamanda, denizin içindeyim ve nefesimi tutuyorum. Bu nefesi ne kadar tutabilirim veya burada ne kadar zaman kalabilirim diye düşünürken. Nefes aldığım zaman su yutacağımı düşündüm. Hayatımda hiç sevmediğim şeylerden birisi de tuzlu su yutmaktır. Bunları düşünürken ben nefesimi çok uzun süre tutamam, ya burada nefesimi uzun süre tutarsam sonrasında yataktsa yatarken de rüya görüyorum diye nefesimi tuttuysam. Aman Allah'ım rüyamda nefesimi tutuyorum ya gerçekten de rüya görürken bundan etkilenip nefesimi tutup ölürsem lan pisi pisine öleceğim diye bir sürü şeyler aklıma geldi. Bir taraftan bunun saçma olduğunu düşünürken bir taraftan da ya öyle olursa diye düşünmekten de kendimi alamıyordum. İçimdeki ses yüzeye doğru kulaç at diyordu. Nitekim öyle de yaptım. Yüzeye doğru kulaç atmaya, yüzmeye başladım. Nefesim de zaman geçtikçe yüzeye yaklaştıkça baskı yapıyordu bana. Tam yüzeye ulaştığım zaman rüyamdan uyandım. 

Rüyadan uyandığım zaman bir ik dakika yatakta durdum. Bu zamanlarda rüyamı hatırlayıp not etmek benim için çok önemli. Çünkü not etmezsem bu bir iki dakika içinde rüyamı unutuyorum. Hemen yataktan kalktım, şarjda olan telefonumu aldım ve banyoya yöneldim. Google amcaya hemen şunu yazdım: Rüyada denizin dibinde olduğunu görmek. Zirveye ulaşacağımı ve hayallerime adım adım yaklaşacağımı söylüyordu. Bu gibi güzel, anlamlı rüyalar görmek benim güne başlama açısından çok önemli. 

Sizler de buna benzer rüyalarınızı yazarsanız veyahut bu gördüğüm rüyanın anlamını biliyorsanız. Buraya yazarak bana yardımcı olabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages